Με τις νέες τεχνολογίες πληροφοριών και την ευρεία διάδοση των υπολογιστών, των tablet και των smartphone, ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε έχει αλλάξει σημαντικά. Παλαιότερα, οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούσαν το γραφείο τους για να τηλεφωνήσουν, να συντάξουν έγγραφα με τη χρήση γραφομηχανής και να συμβουλευτούν ογκώδη έντυπα αρχεία. Υπήρχαν επίσης αίθουσες συσκέψεων, για ανεπίσημες συναντήσεις.
Τώρα, με την ψηφιοποίηση των πληροφοριών, τα έντυπα αρχεία είναι πολύ μικρότερα σε αριθμό και όγκο, επομένως απαιτείται πολύ μικρότερος χώρος για την αποθήκευση, αλλά και τη χρήση τους. Οι αλλαγές δεν επηρεάζουν μόνο τα γραφεία, αλλά, όπως είναι προφανές, και τα ίδια τα έπιπλα γραφείου.
Για το λόγο αυτό, τουλάχιστον τα μισά από τα νέα γραφεία είναι συλλογικά και ανοιχτού τύπου. Ωστόσο, κάθε τύπος γραφείου, συλλογικός ή ατομικός, έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Σκεφτείτε τα εξής:
Πλεονεκτήματα ανοιχτών γραφείων:
κοστίζουν λιγότερο, καθώς εξοικονομούν χώρο, αλλά και ενέργεια που απαιτείται για τη θέρμανση
επιτρέπουν την εύκολη επικοινωνία μεταξύ συναδέλφων
διευκολύνουν τη συνεργασία και την ανταλλαγή πληροφοριών
ενισχύουν τη διαφάνεια
Μειονεκτήματα ανοιχτών γραφείων:
ορισμένες φορές είναι πολύ θορυβώδη
ίσως ενοχλούμε τους συναδέλφους, όταν μιλάμε στο τηλέφωνο ή υπαγορεύουμε σε συστήματα φωνητικής αναγνώρισης.