Από το ιστολόγιοΕγγραφείτε τώρα

Δε σας αρέσουν τα γραφεία ανοιχτού τύπου; Δοκιμάστε αυτά τα tricks

Σύμφωνα με μια αμερικανική έρευνα από την Bospar, η έλλειψη ιδιωτικότητας, η ηχορύπανση και η δυσκολία συγκέντρωσης αποτελούν μειονεκτήματα των γραφείων ανοιχτού τύπου. Η θεωρία αυτή ενισχύεται από γερμανικές μελέτες, οι οποίες έδειξαν ότι οι εν λόγω χώροι έχουν αρνητικές συνέπειες στη φυσική και ψυχολογική κατάσταση των εργαζομένων.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν άλλοι τόσοι λόγοι για να λατρεύει κανείς τα γραφεία ανοιχτού τύπου . Ευκολία επικοινωνίας, ροή, ευελιξία, ευπροσάρμοστοι χώροι, χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα, προσωπικό που αρέσκεται σε ανοιχτά περιβάλλοντα.

Μήπως η καλύτερη λύση είναι ο συνδυασμός των πλεονεκτημάτων των δύο αυτών προσεγγίσεων; Αξίζει μια προσπάθεια.

Να γίνει διαχωρισμός; Ναι, αλλά με τον σωστό τρόπο

Πριν τον διαχωρισμό ενός χώρου, θα πρέπει να αναγνωριστούν οι διάφορες, λειτουργικές περιοχές του και να γίνει αναγνώριση των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν επικοινωνία και συνεργασία και όσων απαιτούν ησυχία και απομόνωση ή πρόσβαση σε σε διαφορετικά workstations. Μόλις καταλήξετε στην πιο αποδοτική κάτοψη, αρχίστε να καθορίζετε περιοχές. Διαχωριστικά, ντουλάπια, βιβλιοθήκες αποτελούν πολύ καλές λύσεις, ενώ ακόμη και μεγάλα φυτά μπορούν να οριοθετήσουν έναν χώρο.

Για να δημιουργήσετε έναν καλύτερο οπτικό διαχωρισμό του χώρου, χρησιμοποιήστε διαφορετικά χρώματα και υλικά, αφού η διαφοροποίηση στο χρώμα του τοίχου ή εναλλαγή στο δάπεδο, οριοθετεί το δωμάτιο. Πολύ σημαντικό στοιχείο είναι, επίσης, η εξασφάλιση φυσικού φωτισμού, όταν αυτό είναι εφικτό.

Ζητήστε τη βοήθεια όλων

Προσκαλέστε όλο το προσωπικό και αποφασίστε από κοινού για τη νέα διαμόρφωση του χώρου. Έτσι θα νιώσουν όλοι ότι προσφέρουν και ότι η άποψή τους εκτιμάται. Ένας σταθμός εργασίας που καλύπτει τα θέλω και τις ανάγκες σας αυξάνει το κίνητρο και την ικανοποίηση που λαμβάνετε από τη δουλειά σας. Μια νέα τάση στη συνεργασία, αποτελεί το hot desking, σύμφωνα με το οποίο, οι εργαζόμενοι καταλαμβάνουν διαφορετικές ζώνες εργασίας μέσα στο γραφείο κατά τη διάρκεια της μέρας, ανάλογα με τις εργασίες που πρέπει να φέρουν εις πέρας.

About Marco Olivieri

Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της La Mercanti Srl. Ειδικός στο Μάρκετινγκ και τις Πωλήσεις. Υλοποίηση στρατηγικών, καινοτομία και επιχειρηματική αριστεία. “Θεωρώ τον εαυτό μου ως έναν καινοτόμο στοχαστή, έναν αχόρταγο φιλομαθή… Μου αρέσει να αναδεικνύω νέες ιδέες, για να παρακινώ το προσωπικό μου να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες”.

Speak Your Mind

*